Feliz Navidad!

26 december 2015 - El Calafate, Argentinië

Nu bijna drie weken onderweg, wat is er veel te delen! Wij bedachten ons dat in dit geval beelden meer zeggen dan woorden, vandaar onze eerste hoogtepunten op video en foto. Wij wensen iedereen vanuit el Calafate een fijne kerst en alvast een liefdevol en gezond 2016! xx  Pieter en Sharon

ps: there is a chance that the videos can only be broadcast on a desktop. If you want to watch them on your phone or other mobile device, just click on the desktop icon on the bottom of our homepage. Enjoy!

1. Toby Mantel:
    30 december 2015
    Feliz Navidad!
    Ik neem aan dat jullie nog in El Calefate of omgevng zijn.
    Leuk om de video's te zien en de foto's.
    Fijn oud en nieuw!
    Roland
  3. Corrie en Guus:
    3 januari 2016
    Hoi Sharon en Pieter,
    Wij wensen jullie alle goeds voor 2016.
    jullie zijn in ieder geval al goed begonnen.
    Wij genieten van jullie video's en foto,s, al die beessies, leuk.
    Zo te zien gaat het jullie goed.
    Groeten
    corrie en guus
  4. Tom en Ria Gosselaar:
    3 januari 2016
    Ha Sharon en Pieter,
    Wat leuk jullie te kunnen volgen, best wel jaloers wat een geweldige sferen, top foto's ze geven een erg ver weg indruk.
    Geniet, en zeker een gelukkig en gezond nieuwjaar.
    Big hug en kus,
    Tom en Ria
  5. Iris Heldoorn:
    4 januari 2016
    Allereerst een heel gelukkig nieuwjaar. Geniet van jullie mooie reis. Prachtige foto's van een geweldige plek (ben er ook geweest).
  6. Glenn leter:
    4 januari 2016
    Beste Pieter en Sharon veel geluk en succes en een voorspoedig verloop van jullie reis toegewnst
  7. Leon Pfaff:
    4 januari 2016
    Beste Pieter en Sharon, Ongelooflijk! Foto's stralen avontuur, blijdschap en no stress uit. Geniet er met volle teugen van..enjoy.
  8. Hettie, Pieter en Bartje:
    14 januari 2016
    lieve Sharon,
    Een prachtige verjaardagsdag vandaag met veel zonneschijn en een liefdevolle Pieter aan je zijde
    Groetjes van ons drietjes en nog veel reisgenot